Bezplatná infolinka

infolinka.png

 

Mít potřebné informace vždy k dispozici, to rozhodně není k zahození. Jenže, skoro vždycky, když chcete získat nějaké seriózní, něco vás to stojí.

Ale proč platit za informace týkající se zdravotního pojištění?

 

Rozumíme tomu, že skutečný servis znamená zajistit maximálně vstřícný přístup. Jako pojištěnci RBP proto máte tu výhodu, že za své telefonní hovory na informační klientskou linku neplatíte.

 

Číslo vaší informační linky u RBP je  800 213 213.

Zapište si toto číslo do svého telefonu a až příště budete potřebovat informaci týkající se zdravotního pojištění, nemusíte se ohlížet na svůj tarif.

 

Základní informace o službě:

  • volání na linku je bezplatné,
  • služba je zajišťována v nonstop provozu (mimo pracovní dobu Kontaktního centra RBP  však není poskytován plný informační servis),
  • operátorky Kontaktního centra RBP se vám mohou věnovat v pondělí a ve středu od 7 do 17 hodin a v ostatních pracovních dnech vždy od 7 do 15 hodin,
  • službu lze využít pro zodpovězení dotazů týkajících se zdravotního pojištění, práv a povinností pojištěnců v různých životních situacích, preventivních programů RBP, aktivit, nabídek a služeb RBP, lázeňské péče; prostřednictvím linky lze nahlásit ztrátu průkazu pojištěnce a požádat o zaslání nového nebo získat informace týkající se dostupnosti zdravotních služeb.

 

Bezplatná klientská linka – extra služba pro extra lidi.