Asistenční služba 

V případě potřeby mají pojištěnci předplacenou Asistenční  službu, kterou zajišťuje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu: 

       

          Europ Assistance, s.r.o

          Na Pankráci 1658/121, 140 00  Praha 4
          tel.:       +420 221 586 675
          fax:       +420 221 586 100
          sms:     +420 608 221 586
          e-mail:  
          www:    www.europ-assistance.cz

 

Služby poskytované asistenční službou

Asistenční službu je nutno kontaktovat ihned při vzniku pojistné události (úrazu, onemocnění). Vždy postupujte dle jejich rad. Asistenční služba Vám pomůže nalézt nejvhodnější  řešení Vašeho problému a co je nejdůležitější, nebudete mít následné potíže při uplatnění pojistky po návratu.

Pojištění se vztahuje na nutné a neodkladné léčení stabilizující stav, hranice plnění je určena limitem pojistného plnění. Asistenční služba poté zajistí všechny další potřebné kroky (viz dále).

  • Lékařská asistence – ambulantní
    Zorganizuje lékařskou prohlídku pojištěného v nejbližším zdravotnickém zařízení, návštěvu u lékaře - specialisty či laboratorní a specializované vyšetření, či dopravu lékaře na místo, kde se nachází pojištěný.
    Vystaví platební garanci za ošetření, na jejímž základě realizuje platbu.
  • Hospitalizace
    Zorganizuje přepravu pojištěného do nejbližší nebo svou povahou nejvhodnější nemocnice, dále zorganizuje kontakt s rodinou nebo se zaměstnavatelem pojištěného.
  • Sekundární převoz zraněného / nemocného do nemocnice

    Zorganizuje jeho sekundární převoz do specializované nemocnice.

  • Léky a léčebné pomůcky
    V případě potřeby zajištění léků nebo léčebných pomůcek v zemi pobytu zorganizuje pro pojištěného nákup léků a dále zorganizuje zaslání léků a zdravotního materiálu do místa, kde se pojištěný nachází.
  • Návrat rodinných příslušníků – náhradní ubytování
    Zorganizuje návrat rodinného příslušníka mladšího 15-ti let v doprovodu zletilé osoby.
  • Vyslání rodinného příslušníka (nebo doprovázejícího přivolaného opatrovníka)
    Zorganizuje návštěvu pojištěného jeho rodinným příslušníkem včetně jeho dopravy, případně ubytování rodinného příslušníka pojištěného v příslušném ubytovacím zařízení.
  • Repatriace zraněného / nemocného do vlasti

    Zorganizuje jeho návrat do místa trvalého bydliště v České republice.

  • Repatriace tělesných ostatků, obstarání kremace nebo pohřbu v místě
    V případě úmrtí zorganizuje přepravu tělesných ostatků pojištěného zpět do vlasti nebo zpopelnění a přepravu urny na místo pohřbení v tuzemsku nebo pohřeb v zemi pojistné události.
  • Přeprava k zastupitelskému úřadu
    Zorganizuje pojištěnému přepravu z místa pobytu v zahraničí do místa nejbližšího zastupitelského úřadu a zpět v případě, že došlo ke ztrátě nebo zničení cestovních dokladů při pojistné události z pojištění.

 

Řešení škodních událostí

Veškeré tiskopisy o škodních událostech lze stáhnout ze stránek České pojišťovny zde,  nebo je obdržíte na všech pracovištích RBP.

 

  • Pojistné události, které se týkají pouze léčebných výloh se zasílají na adresu:
    ČP Asistence, s.r.o.,
    Na Pankráci 1658/121,
    140 21 Praha 4
  • Plnění z připojištění úrazu, odpovědnosti a zavazadel se zasílají na adresu:
    Česká pojišťovna, a.s.,
    PO BOX 305,
    601 00 Brno

    +420 241 114 114 - je infolinka ČP na které si můžete ověřit průběh řešení Vaši pojistné události. Je nutno si uvědomit, že obvyklá délka od podání žádosti do vyřešení a uskutečnění plnění je cca 60 dnů, maximálně 90 dnů.