Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna po 25 letech mění svoje logo a postupně i vizuální vzhled, název, elektronickou komunikaci a marketingovou filozofii…

19. listopadu 2018, 10:38

 

Snad nejmarkantněji se první změny odrazily v novém logu, které vedení pojišťovny poprvé představilo novinářům, odborné i laické veřejnosti 19. listopadu 2018.

 

V logu dominují dva základní charakteristické prvky – zkrácený název zdravotní pojišťovny RBP a její číslo 213. Ty v původním znaku nahradily těžní věž ve schematickém provedení písmene R a hornická kladívka. Rovněž se změnila i barevnost nového loga. Zeleno-černé provedení nahradily barvy bílá, černá a modrá. S důrazem na jednoduchost, moderní vzhled a originalitu tím došlo k modernizaci loga, které zajistí určitou nadčasovost a snazší propagaci značky u stávajících i nových klientů. Z marketingového hlediska to v současném konkurenčním prostředí a ve vazbě na postupné strukturální změny našeho regionu považujeme za zcela logický krok. Konečně, první spontánní reakce, které jsme obdrželi, to jenom potvrzují,“ uvedl výkonný ředitel RBP Antonín Klimša.

 

Druhou plánovanou změnou je úprava původního názvu Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna, který se od 1. ledna 2019 oficiálně zkrátí na „RBP, zdravotní pojišťovna“.

 

I tento krok má svoje racionální opodstatnění. Naši klienti, obchodní partneři, ale i poskytovatelé zdravotních služeb v praxi běžně používají pojištěnec RBP nebo dvěstětřináctky, což jenom potvrzuje u nás i v zahraničí rozšířený trend používání zkratek. Zkrácený název je praktický i z mnoha dalších důvodů. Chceme ho například využít pro změnu elektronické komunikace a aplikaci Moje RBP přejmenovat na my213. Dá se číst česky i anglicky. I proto doufáme, že osloví všechny věkové kategorie,“ dodal Klimša.

 

Třetí změnu pak RBP plánuje v kontextu s webovými stránkami. Nově registrovaná doména zdravotní pojišťovny má tvar www.rbp213.cz a rovněž i samotné webové stránky projdou obsahovou i vizuální změnou. Novinek, které zdravotní pojišťovna pro svoje klienty připravuje, je ale ve skutečnosti mnohem více. Veřejnost s nimi bude postupně seznamována již od počátku příštího roku.

 

Ivo Čelechovský

tiskový mluvčí

 

Přílohy: