Vstřícné služby pro klienty!

22. ledna 2019, 00:29 | RBP, zdravotní pojišťovna zajišťuje nepřetržitou asistenční službu a celotýdenní provoz jednatelství Nová Karolina.

V rámci zkvalitňování péče o své pojištěnce rozšířila RBP služby bezplatné linky 800 213 213 od září 2018 o asistenční službu, která je stejně jako bezplatná linka k dispozici non-stop.

Jejím hlavním úkolem je zajistit celodenně pojištěnci na pracovní cestě nebo dovolené, dostupnost zdravotní péče v rámci ČR v akutních případech, a to v nejbližším zdravotnickém zařízení. Operátor se současně postará, aby pojištěnci RBP byla tato péče poskytnuta bez finanční úhrady i v situacích, kdy se jedná o lékaře nebo zdravotnické zařízení, které s RBP, zdravotní pojišťovnou nemá dosud uzavřenu smlouvu. Zamezí se tím případům, kdy je po pojištěnci požadována přímá úhrada, která je v rozporu se zákonem.    

 

Ze stejného důvodu, kterým je zpřístupnění služeb našim klientům, bylo od 1. prosince 2018 otevřeno nové kontaktní místo zdravotní pojišťovny v největším obchodním centru v Ostravě, ve Foru Nová Karolina. Jednatelství v novém designu naleznete v 1. patře, kde jsme jen pro Vás 7 dnů v týdnu.

 

Otevírací doba:

  • pondělí – pátek                09.00 - 20.00 hodin
  • sobota – neděle                10.00 - 13.30 hodin, 14.00 – 19.00 hodin

 

Poskytované služby:

  • kompletní informační servis,
  • přebírání dokladů ke zpracování a oznámení změn od pojištěnců,
  • přebírání dokladů ke zpracování od zaměstnavatelů a poskytovatelů zdravotních služeb,
  • vyřízení příspěvku preventivních a bonusových programů,
  • výběr řádného i dlužného pojistného hotovostním i bezhotovostním způsobem,
  • sjednání cestovního pojištění,
  • registrace nového pojištěnce.